خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/03 - 13:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

دولت جبران خسارات ناشی از سیل در سیستان‌وبلوچستان را به‌طور ویژه پیگیری کند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم، ضمن قدردانی از زحمات مسئولان مربوطه برای تلاش در جهت رفع بحران ناشی از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان از دولت خواست تا احیای زمین‌های کشاورزی و زیرساخت‌های این منطقه بخصوص در حوزه راه‌ها را به طور ویژه در دستورکار قرار دهد.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، بعد از ابراز نگرانی برخی مسئولان در خصوص آسیب وارد شده ناشی از وقوع سیل به بناهای تاریخی استان سیستان و بلوچستان، گفت: وقوع سیل اخیر یک اتفاق بی‌سابقه در چند سال گذشته بود چرا که ما هر سال با وقوع سیل مواجه هستیم اما این میزان بارندگی طی یک روز که مطابق با میزان بارندگی در طول یکسال بود جای تعجب داشت.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نگرانی پیرامون وضعیت بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان موضوعی نبود که مربوط به امروز و دیروز باشد چرا که همیشه این دغدغه وجود داشته است ضمن اینکه آسیبی که به منازل مردم در شهرها، روستاها و زمین‌های کشاورزی وارد شده است، نگران‌کننده است چراکه اغلب بناهای شهری و روستایی این استان از قدمت تاریخی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در اینجا باید هم از مسئولان مربوطه حاضر در صحنه و هم افرادی که در این شرایط به صورت داوطلبانه به مردم این استان کمک کردند، قدردانی کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: انتظار داریم دولت بعد از گذر از این بحران که کنترل شده است احیای زمین‌های کشاورزی و زیرساخت‌های این منطقه بخصوص در حوزه راه‌ها را به طور ویژه در دستورکار قرار دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته مسئولان مربوطه در این رابطه هیچ کم‌کاری نداشتند چراکه پیگیری‌هایی که از طریق استانداری و سایر وزارتخانه‌های مربوطه انجام دادیم، نشان داد آنها اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده این منطقه دارند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377517
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار